alla har vi formsvackor!

jag ska fortsätta med skridskor! börjar kolla på gammllaaa bilder! och villl inte lämna alla! visst det har gått skit dåligt för mig, men det är bara början! men ska ta tag i allt nu! jag vill inte vara den tjejen som lever utan skridskor eller utan någon sport... JAG SKA FORTSÄTT!

lägger in lite bilder från när jag och rinat fika!

en glad jag

en söt rinat

mums!



bilderna är tagna den 23e december, innan allt hände... där var vi två andra personer än idag! personer med andra tankar om allt, andra känslor!






Kommentarer
Postat av: sanna ida kristina suomela

godmorgon! :)

tack för svaret angående kärleken :)

söta bilder, puss

2009-12-27 @ 11:02:24
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Moster

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Sluta kan du göra när du måste bekosta skridskorna själv och inte har någon sponsor hahahaha. Go Linda Go Linda! Malte pratar om att han tittat på dig varje gång vi åker förbi Östermalms IP, han glömmer aldrig. Hoppas vi får se dig på banan igen snart och att du håller dig frisk såkommer du att persa snart!!

Kram kram/ J



Det var kul att ses igår!!

2009-12-27 @ 13:29:59

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0