13 december, LUCIA!

godmorgon på er! idag är det den 13december alltså lucia! vi har till och med snö på lucian i år! igår snöade det och det ligger kvar! önskar bara att det var mera snö som låg på backen! men man ska inte klaga när man väl har snö! jag vill ha JULAFTON nu!

Min lördag;
ja på dagen som ni vet gjorde jag ju inte så jätte mycket! men senare på kvällen gick jag in i duschen, sminkade mig osv! jag skulle hjälpa min syrra att sätta dit nitar på hennes tröja, men haha vi gav upp för att dem blev snéa och det blev som det blev! så hon gick på festen med två nitar men dem syntes inte så mycket hon hade tröjan över! iaf, sen vid kvart över sex så kom mammas moster Eva och hämtade mig och jenny! jag blev skjussad till Daniel och jenny till kjula! Jag och daniel kollade film "Brüno" sen så spelade vi fifa och nhl! tror jag de hette! alltså jag var ju inte direkt bra på det... daniel vann, men det var iaf kul och spela, skrttade väldigt mycket! HAHA! jag tror han tycker jag var värdelös på detta (och det stämmer) vid kvart i elva åkte jag hem!

inatt blev det trubbel men tänker inte skriva ut det på bloggen! men det var min lördag och den var underbar!

Min söndag; Ja vaknade runt halv tio gick upp och käkade frukost, kollade bloggar o nu skriver jag själv min blogg! haha! idag är det lucia, det är så vackert! idag så ska jag träffa daniel, haha igen! vet inte vad vi ska hitta på idag, kanske gå till tuna park och kolla lite, måste hitta något till lotus, haha! vill köpa mina älsklingskor också! efter jag vart hos daniel ska jag iaf ta bussen till stan o träffa rinat! vi ska solasolasola, mys! ska även sola tisdag och fredag också! sen en gång till mellan jul och nyår!

jag vet inte om jag ska sova hos rinat! vi får se hur det hela blir!

men nu ska jag kolla runt lite mera och så! kanske blir en dagen låt igen, haha! juste bra att Erik Grönwall vann! lite sen men det var bra! kanske ska kolla när finalen går på tv? jag kunde inte se den var på tävling! vad tyckte ni om den??





pusssaar!


Kommentarer
Postat av: Linn

allt bra ?

2009-12-13 @ 11:41:43
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Anonym

daniel?

2010-01-15 @ 20:44:07

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0